UDENDØRS TRÆNING: JUSTERING AF TRÆNINGSTID FOR KAMP-/TEKNIKHOLD SAMT VEJLEDNING - MAX 50 DELT. TIL TRÆNING

Kære alle medlemmer og forældre

Vi har haft rigtigt succes med den første uges udendørs træning. Vi har kun nogle små justeringer til hhv. træningstider og til vejledningen: 

  • Tirsdage starter vi nu træning på kamp- og teknikhold 5 min. tidligere, så træningstiderne er kl. 18.10-19.10.
  •    
  • Vi må nu træne max. 50 deltagere inkl. instruktører.

  • Se opdaterede træningstider og minivejledning nedenfor !

    PLAN FOR DOJANGFORDELING – UDENDØRS MOO SA TRÆNING: 

                                                                                             UDENDØRS

    DAGE/TIDER                     HOLD                               DOJANG NR.

    Mandage      

    Kl. 1700-1800                     Hold 3 (Jeff D.)                     DOJANG 2                    

    Kl. 1700-1800                     Hold 6 (Morten T.P.)             DOJANG 3

    Kl. 1815-1915                     Hold 1 (Thomas P. & co)      DOJANG 2

    Tirsdage        

    Kl. 1700-1800                     Hold 2 (Sanne J.)                  DOJANG 4

    Kl. 1700-1800                     Hold 4 (Simon L. og AS)      DOJANG 3

    Kl. 1810-1910                     Kamphold (SJ)                       DOJANG 2

    Kl. 1810-1910                     Teknikhold (TP/ABP)            DOJANG 3

    Onsdage    

    Kl. 1700-1745                     Mon beg. (Jan A/Martin)       DOJANG 2

    Kl. 1700-1745                     Mon øv. (Helena T.)              DOJANG 3

    Kl. 1800-1900                     Hold 3 (Geo B.)                     DOJANG 2

    Kl. 1800-1900                     Hold 5 (Uffe S.)                     DOJANG 1

    Torsdage    

    Kl. 1700-1800                     Hold 2 (Sanne J.)                  DOJANG 4

    Kl. 1700-1800                     Hold 4 (Simon L og JWA)      DOJANG 3

    Kl. 1815-1915                     Hold 1 (Thomas P. & co.)       DOJANG 3

     

    MOO SA UDENDØRS TRÆNING RETNINGLINJER I KORT VERSION:

       
    • Du skal være rask og uden symptomer for at deltage i træning. Læs mere om din familie og risikoeksponerede i de fulde retningslinjer !
    •    
    • Brug IKKE dobog og bælte !  Tag alm. og varmt træningstøj på inkl. evt. jakke, hue, og handsker. Du må ikke træne i bare fødder, så brug alm. træningssko/sneakers ol., da vi træner på græs- og asfaltområder ol.
    •    
    • Håndvask/afspritning mv.: Husk at vaske hænder før træning. Sprit er på træningsstedet – brug det !
    •    
    • Træning foregår med max 50 delt. inkl. instruktører, med 2 m afstand mellem udøverne og UDEN kihap (kampråb). Vi træner kun med sparkeskinker, som skal afsprittes før og efter træning.
    •    
    • Tilmelding: Det er pt. ikke nødvendigt med tilmelding. Vi forventer at kunne gruppeopdele enkelte hold med ekstra instruktør, hvis det bliver nødvendigt.
    •    
    • Kom ca. 5 min. før træning og forlad træningsområdet ca. 5 min. Efter træning. Forældre må ikke overvære træning fysisk, men parkering er mulig tæt på alle de udendørs dojangs.
    •    
    • Kort over udendørs dojangs mv. finder du i den fulde vejledning.

     

    PÅ GENSYN PÅ SKANDERBORG FÆLLED

    DBH MOO SA TAEKWONDO