MOO SA NYHEDSBREV JUNI 2021: Åbningsevent for alle den 4/9, Genåbning, Moo Sa Support, Generalforsamling, Fondsstøtte mv

Kære Moo Sa medlemmer og forældre

Åbningsevent for ALLE i vores træningscenter lørdag, den 4/9 2021:

Selvom vi åbnede for aktiviteter i Danmarks Taekwondo Center i foråret 2020, så har vi stadig et åbningsarrangement til gode. Det råder vi bod på lørdag, den 4. September hvor alle nuværende og tidligere medlemmer, forældre/bedsteforældre, sponsorer, byrødder, idrætsråd, støtter, gode taekwondo venner fra vores naboklubber og mange flere indbydes til en dag med masser af hygge, konkurrencer, opvisninger, hoppeborg, pølsevogn, popcorn, børneaktiviteter, rundvisning i DTC og meget mere. SÆT KRYDS I KALENDEREN og hold øje med din mail samt klubbens website og facebookside

Mere genåbning på vej:

Vi afventer lige nu de seneste åbningsretningslinjer fra Kulturministeriet, men kan glæde os over at mundbind ikke længere skal bruges fra på mandag, den 14/6. Det lader dog til at alle jer på 18 år og op stadig skal vise coronapas i en tid fremover. Vi forventer ikke, at vi slipper for alle retningslinjer før efter sommerferien. Så vi får sikkert ikke lukket op for omklædning, fitness osv. og får taget al udstyr i bruge igen før august.

MEN tingene går i den rigtige retning og TAK fordi i alle har været så gode til at bakke op med reglerne og har passet godt på hinanden !

MOO SA Support – Forældre/støttegruppe på vej:

Bestyrelsen har taget initiativ til etableringen af en mere formaliseret støttegruppe, som kan hjælpe ved klubbens små og større arrangementer i og omkring klublivet samt ved større stævner og eksterne opgaver klubben byder ind på. Vi er glade for, at Lena Rafn har påtaget sig koordinatorrollen og vi har Lars Sørensen, Julie Lykholt og Niels Nancke klar i lederteamet sammen med Lena.

VI HAR BRUG FOR AT ALLE JER FORÆLDRE BAKKER OP. Vi skal nok melde tilbage med nærmere information og den facebook side vi opretter til formålet.

Generalforsamling afholdes torsdag, den 24/6 2021 kl. 19.00:

Vi afholder klubbens generalforsamling den 24/6, hvor vi bl.a. skal hylde de bedste præstationer for de seneste par år. Træningspokalen har vi af gode grunde valgt at udsætte overrækkelsen af til 2022. Indkaldelsen er postet på klubbens hjemmeside under kalenderen og her vil den endelige dagsorden også blive offentliggjort i ugen på til mødet. Vel mødt!

Støtte fra Hjælpepakker samt fondsstøtte til Social reboot:

Vi har fortsat søgt hjælpepakkerne til kompensation for vores aflyste stævner, samlinger, tabte sponsorindtægter, kontingent for knap 30 tabte medlemmer, corona værnemidler mv. Vi har fået knap 93.000 kr. for hjælpepakkerne der dækker perioden 1/10 2020 – 31/3 2021. En rigtigt flot kompensation, men også nødvendig pga. de tabte indtægter.

Torben sidder og arbejder med flere fonds-/puljeansøgninger til udvikling af klubliv, klublokaler og udendørsområder. Folkeoplysningsudvalget at netop støttet os med kr. 12.000 til vores projekt Social reboot – nye fællesskaber, som skal være med til at få genstartet vores sociale liv på vores basishold efter de lange perioder uden netop det klubliv, som er klubbens adelsmærke. Vi har 2-4 andre ansøgninger på vej, og håber det bl.a. kan betyde, at vi snart før etablere hejsevæggen mellem de to sale mm.

Sommertræning fra og med uge 26 til og med uge 32 (ekskl. uge 28):

I sommerferien fra og med uge 26 til og med uge 32 træner alle hold/medlemmer sammen - mandage og torsdag kl. 18.30-20.00. Undtaget er uge 28 hvor vi holder helt lukket !

I uge 33 fra den 16/8 2021 starter træningen på dit alm. hold igen. Information om holdsammenlægninger, træningstider og flytning af hold/medlemmer udsendes separat senere.

Hav en rigtig god sommer og pas på dig selv og familien !

Bedste Moo Sa hilsner

Pva. Bestyrelse, instruktører og trænere i Moo Sa